5 minuter innan olyckan.....

....stod hon o tittade på TV.
Hon började gnugga sig i ögonen.... o var jättetrött... men så tänkte jag bara gå in snabbt på internet, o kolla vad det kostade o parkera bilen inne i stan....

Det skulle jag ha väntat med... då hade aldrig olyckan hänt!
För då hade vi gått o lagt oss, istället för att hon skulle gått o hämtat sitt gåstöd....Fan också!!!!
Kan inte låta bli o klandra mig själv.... o jag drömmer mardrömmar om fallet varje natt... såg så otäckt ut, när jag såg fallet, o samtidigt flög fram mot henne... (samtidigt som allt det hände, såg jag en bild i huvudet att hon slog upp pannan, o börja blöda jättemycket... men det vart värre...blev näsan istället!!!!).


Kommentarer till mig
Postat av: linda

Åh, är han kvar i bolibompa? :-)

Då förstår jag att hon ramlade...haha

2008-12-03 @ 12:43:01
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: ullrika

men lilla du! och lilla Elwira.. jag fick en klump i magen när jag läste det här (gick i fel ordning, läste de olästa inläggen uppifrån och ner). sicken TUR att det gick bra!



massa massa kram till er båda (alla tre!)!



å du, det är INTE ditt fel. du kan inte vakta henne varje sekund i livet. det går inte. så ta inte på dig ansvaret!! lova!

2008-12-06 @ 14:45:31

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0