Ute o dansade

Berättade jag förresten om att jag var ute o dansade för första gången på 6 1/2 månad för ca 1,5 vecka sen.
vAr ute veckan innan Emilia kom ut o dansade järnet.... o sen var jag ute förra helgen med Hanna.

Var superkul, men när vi närmade oss utestället så vart jag lite nervös.... hur dansar man nu igen???  haha...
Vilken utomjording man blivit...



Men hur kul som helst hade jag, fast vi bara var ute en timme.
Blev en spontan-utgång....
Kom dit ca halv två... o stack halv 3 när tryckarna började spelas....

Kommentarer till mig
Postat av: Nina.

Hihi, ja visst var dom fina?

Vad ska du göra i höst då? Du är mammaledig va? :)

2008-08-12 @ 10:50:19
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahaha. utomjording?! Jag tänkte oxå, vad är det för konstigt som dansade med mig o följde efter mig hela tiden. ;-) Tihi.

2008-08-12 @ 23:42:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0