Träning igår....igen!!

Nu får jag skärpa mig med träningen. Kan inte hålla på o ha uppehåll 1 vecka hit o 1 vecka dit, träna några gånger för att ha en veckas uppehåll igen.
Så igår satte vi igång på allvar igen. 3 gånger i veckan ska vi komma iväg, jag o Hanna.

Upplägg per vecka:
- Rygg o axlar
- Ben
- Armar o mage
- Kanske ett konditionspass, o köra mage här istället


Lite kul med träningen här hemma hos oss, både jag o Roger älskar o träna, o tänker inte ge upp det bara för att man blivit föräldrar.
När Roger kommer hem från jobb, äter vi middag, sen 1,5 timme senare, kl. 19 drar han iväg till gymet, kommer hem, sen drar jag iväg, plockar upp Hanna, o så går vi o tränar.
När jag kommer hem är det bara kvällsmål o dusch som gäller. för då är klockan ca 23... så då är det sängdags. Så man orkar upp... Roger till jobbet, o jag till morgon-lärkan. För det är vad hon är.... glad som en lärka på morgonen... :D


Någon som spanar in sig själv i hallspegeln. :)

...o som blir upptäckt av mammarazzi.... hihi..


Tur hon inte är som vissa kändisar när de råkar ut för papparazzi.... rycker tag i kameran av ilska o kastar den i backen. :D
Hon är raka motsatsen.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0