Testa ditt kroppsspråk!

Själv blev min diagnos:
Förort: 10%
Söder: 30%
Stureplan: 60%
För dig förvandlas all mark du beträder till ett skälvande studentflak. Det är tjo och tjim och tjenamoss van den Bosch. Även om du rent geografiskt bor i en avlägsen utpost till Gärdet känner du dig jävligt Stureplan när du kränger på dig din fejkade Canada Goose-jacka, fordrad med slakteriavfall från en storskalig hönsfarm.


Betyder det att Stureplan fortfarande lever kvar i mig, trots att jag blivit mamma...haha...

Prova du me.... HÄR

Var ganska kul faktiskt...

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Hahaha, det går inte att tvätta bort stureplanstämpeln från dig. ;-) Kommer nog alltid reta dig för att du började hänga där, du som avskydde det stället innan o aldrig skulle festa där med alla brats. :-)

2008-08-14 @ 20:53:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0