Tackkort

Glömde lägga ut tidigare....
Skickade ut tackkort i förra veckan till alla som kom till Emilias dop.

Såhär blev resultatet :


Tack för uppvaktningen och den fina gåvan på min dopdag!
Emilia

Detta kort använde vi (ser lite bättre på denna):

Samma dopklänning hon har på sig, hade jag själv när jag döptes för 31 år sen.
Bara rosetten som är utbytt....

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

vilka fina tackkort, emilia e underbar på bilden!



gåvagnarna e ganska stabila bara man håller rätt på handtaget, men jag har märkt att om noah bara håller på ena sidan av handtaget så kan vagnen tippa! så man får vara med hela tiden =)

kram

2008-08-19 @ 12:02:37
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0