Svårt o somna

Eftersom Emilia är sjuk nu, så har hon svårt o andas genom näsan.. som hon allra helst vill göra.
Så när hon ska sova, så har vi ett himla sjå o få henne o somna i sängen.

Hon rullar runt på mage hela tiden, och försöker dra sig upp ur sängen.... o skriker efter oss.
Tar ca en timme innan hon sover....

Hon e så söt, så söt... kan inte låta bli o skratta åt henne varje gång man kommer in i rummet o hon kikar fram mellan spjälen....hihi.



Stackars Emilia hostar jättemycket också när hon sover.... tycker så synd om min lilla sjukling!

Så ibland låter vi henne sova i vår säng... speciellt nu när hon e sjuk.
Då sover hon jättegott. ;)


Kommentarer till mig
Postat av: ME&MY

söta lilla snuttan, inte kul alls att vara täppt.

snarkar hon då? tycker det är så gulligt med bebissnarkningar.



tack för din kommentar om småbarnsträsket,

jag har banne mig inte rykt upp mig än.

Denna vecka har varit mindre bra, oavbruten sömn

gör ju inte saken bättre, det har varit cookie som vaknat flera gånger per natt med mardrömmar,där är det ju inte bara att stoppa in en napp utan det tar lääängre tid..är det inte den ena så är det den andra.*trött!!!

2008-08-29 @ 09:35:55
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0