Sittande bad

Rubriken lät skum, men det är precis vad det blev ikväll.
Annars har vi alltid duschat Emilia, sällan hon legat i sitt badkar.
Var nog 2 månader sen hon badade i badkaret sist.
O dåhade hon en sån babysits, som man kan ha i badet.
Praktiskt o bra tyckte vi...hon blir ju hal som en ål i vattnet.

Hon hade så skoj i badkaret. Först var hon lite skeptisk till alla flytande grodor, badankor o sånt...

Men sen plaska hon som bara den, så jag som satt vid sidan om med kläderna på blev helt nerdränkt.
O hon skratta så hon kikna av skratt. :D

Inget plaskande på denna bilden.... lyckades inte fota henne när hon var som vildast...
Däremot blev det film. :)

Kommentarer till mig
Postat av: Ingela

tråkigt det där med bilder. Men du är inte ensam. Jag har samma problem ibland. Men provar man nästa dag så fungerar det felfritt.. Konstigt...

2008-08-19 @ 06:46:28
URL: http://vingela.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0