Red room

E så less på färgen i vårt sovrum, som vi ändå målade om i höstas.... nu vill jag måla om till ett ljust sovrum med fond-tapet istället.
O så vill jag ha ut databordet med den fula "damm-samlaren" datorn med skärm. Vi använder den aldrig ändå...bara laptopen som kommer fram.

Emilia matchar i alla fall rummet...tihi.


Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Ja, precis, varför har ni kvar den fula, antika jättedatan där inne för? Har inte sett er använda den på jättelänge. Bort med skiten! :-)

Mmmm, det där med färg på väggarna är inte lätt. Det är superfint med rött men är som sagt en färg man kan tröttna på ganska fort. Ljust är bäst, då kan man slänga in lite mer färg på gardiner, sängkläder etc. Det kan man alltid byta.

Då är det bara för er att ta på er målarkläder igen! :-)

2008-08-11 @ 23:10:45
Postat av: Daniel

Fasen så gulligt det är när hon sitter upp själv. Supergulligt. :D

2008-08-12 @ 01:11:50
Postat av: Daniel igen

Nu kom jag på vad jag tänkte på innan.. Farbror Barbro.. Lite mörkare åt vinrött.. så är dressen gjuten :D hihih

2008-08-12 @ 01:40:47
Postat av: Sofie

Sötnosen! :)

Så stor hon ser ut.

Längtar tills jag får träffa er igen!



Kram

2008-08-12 @ 17:34:00
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0