Ränner runt som en skottspole

Emilia far runt över hela vardagsrummet o in i köket.
Ingen ro här inte... får ha stenkoll så det inte ligger smått någonstans. Så nu håller vi städat dagligen. :)
Måste även fixa lådorna i köket, hon öppnar alltid 3:e lådan för att rota runt, när hon är i gåstolen.. så ska se till så det blir barnvänligt i den lådan.

Så kul när hon far fram som ett yrväder. Går inte jättefort, men hon har kommit 1-2 meter på bara några få sekunder.
(I gåstolen går det ännu fortare, men det är en annan story.)

Skålar o slevar är billiga leksaker... ;)


Vardagsrummet nästa... o självklart DVD:na 
hihi


Kämpar för fullt med att dra sig upp, men hon får öva lite till. ;)


Kommentarer till mig
Postat av: sophie

åh tack så mkt! =) Vad kul att du gillar frisyren! Jag håller helt och hållet med dig om Brittan! Alla människor får sina sammanbrott, bara det att hennes hamnar överallt i all media, vilket inte kan göra annat än FÖRVÄRRA. Det där med att fånga barn har jag oxå varit med om, men ingen har tagit ifrån mig vårdnaden för de? Bara för att jag inte är en kändis så är det normalt, men vore jag kändis så vore det onormalt, då är jag helt plötsligt i mamma som "misshandlar" mina barn. Så sjukt. Usch.. Tycker synd om henne.



Jag ser att Emilia gillar sex and the city ;)

2008-08-14 @ 17:09:11
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad gumsan röjer!!! :-) Hon ser lite ertappad ut på sista bilden....oooops. Tihi

2008-08-14 @ 20:30:01

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0