Öppna förskolan

Igår var vi iväg till öppna förskolan.
Det e så kul att se Emilia bland massa andra barn.

Först är hon jätte avvaktade, och ligger för sig själv med sin leksak o tittar på de andra.
Sen börjar hon bli lite intresserad o drar sig fram till dom, o så börjar alla ta varandras leksaker. :D

Igår fick hon killbaciller på sig också.. ;)
En liten kille som heter Fabian, lades ner på filten bland alla baby-tjejer...o så går han direkt på Emilia o ger henne värsta pussen på kinden... (lika gammal som Emilia var han)..o Emilia börjar störtböla....hihi.

Sen kommer han tillbaka igen...å då börjar Emilia morra till han... haha..

O så hade vi sångstund... pinsamt...kunde ju inte en enda sång.. alla andra mammor sjöng glatt me... o jag satt bara o titta som ett fån. Satt o dansade lite med Emilia i knät..haha...
Fast hon var jätteglad ändå... värsta leendet hade hon under hela sångstunden. :D

Tyvärr hade jag glömt kameran hemma, så inga bilder från öppna förskolan.


Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

Nej lilla gumman :) Hon får se upp med killarna...det är lite tidigt att börja med sånt redan...hihihi. Det är bra att hon morra. Jaja vi får väl klara oss utan bilder för den här gången.

Jag förstår precis vad du menar när man inte kan sjunga med i ganska många låtar som de brukar sjunga, men bara barnen har roligt så.



Kram kram

2008-08-21 @ 23:26:34

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0