Nu var det slut på solen...

...i denna vecka....
...men det roliga är att det känns inte tråkigt överhuvudtaget...
Vi har ju haft kanonsommar det här året, solen har lyst så gott som var dag. :)

O jag fortsätter ju min ledighet hela året ut plus några månader in i nästa år.... Roger har en vecka ledighet kvar.
Då har vi tänkt passa på att åka till ett badhus med Emilia, där de har tempererat bad. Fast hon bada ju så glatt i havet den här sommaren så ingen badkruka som mamma här inte...hihi..


Köpt en ny mössa o jeanskjol till Emilia.
E hon inte cooooool?
Jeanskjolen är från H&M (likaså linnet, men den är köpt innan sommaren)
Mössan är från Babyland

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

snyggt, vilken cooling!

2008-08-04 @ 10:07:24
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lilla rockbabyn! Tihi.

2008-08-06 @ 16:49:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0