Natti natti



_________________________________________________________-
Uppdatering:
haha...detta var nog mitt kortaste inlägg någonsin???

Kommentarer till mig
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Rotfruktspurén gör jag så enkelt som så att jag köper en färdig mix med rotfrukter på Konsum i grönsakshörnan. Samt ett par potatisar. Sen så skalar man allt och hackar det i lite mindre delar. Sen är de bara att slänga ner allt i en kstrull för kokning. Det kan ta en stund, men man får känna efter med en sånn där potatissticka när det är klart. När de väl har kokatklart så tar jag fram stavmixern och mixar ihop allt. Sen portionerar jag upp de i blandannat iskuber, och glasburkar från affären för barnmat. Har även köpt några nya burkar från Ikea som jag inte hunnit testa men jag tror dem är perfekta för barnmat.



Jag kanske ska börja skriva ut recept i bloggen ; )

2008-09-01 @ 09:59:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0