Mycket för Hanna nu... ;)

Inne o kikar på kläder på forever21.

Den här skulle du ha, Hanna..... du som är PinkLady.... ;)


24,80 dollar

Tyckte den var ursöt...
...hade jag varit en tjej som gillar söta kläder hade jag köpt den direkt.

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Förstår inte vad du menar? PinkLady? Moi? Nono, det har du fått om bakfoten. Tihi ;-)

Den var supersöt, men har inte lust att betala dyr frakt o tull som tillkommer. :-)

Sen har jag faktiskt hör o häpna börja tröttna på sött o pluttinuttigt. Vill ha mkt basic just nu o även andra färger än bara vitt o rosa. :-)

2008-08-11 @ 22:57:45
Postat av: Sofie

Finns mycket fint på Forever 21.. och billigt är det också :) .. men tullen kan bli dyr om man har otur har jag hört.. trist..

2008-08-12 @ 17:29:59
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0