Hur naturlig är du?

Har snott ett litet test från Sophie.
Alla tjejer bör göra testet!

Du har:
[ ] En plattång (hmm..hade faktiskt, försvann i flytten)
[ ] En locktång
[#] Designparfym
[#] Mascara över 100 kr
[ ] Fondation över 200 kr
[#] Ögonfransböjare
[#] Olika borttagningsmedel
[#] Speciell hårbalsam i en sprayflaska
[ ] Läppglans över 100 kr
[#] Hårinpackning
[#] Bodybutter
[#] Bodylotion
[ #] Parfym över 300 kr

Totalt: 9


Du .
[ ] Använder locktång/plattång varje dag
[ ] Använder fondation varje dag
[#] Använder mascara varje dag
[#] Använder kajal varje dag
[ ] Avänder läppglans varje dag
[#] Använder bodybutter varje dag
[#] Använder bodylotion varje dag
[#] Använder ansiktsrengöring varje dag
[ ] Använder hårinpackning varje dag
[ ] Använder hårspray varje dag
[#] Tränar på Gym
[ ] Klipper dig varannan/varje månad

Totalt: 6


Du har.
[#] Tonat håret
[#] Färgat håret
[ ] Hårförlängning
[#] Piercat dig
[ ] Tatuerat dig
[#] Tagit hål i öronen

Totalt: 4


Totalt:19

0-10 naturliga tjejen !
10-15 konstgjord behandlad blomma
15-20 kanariefågel i nordisk miljö

Jaha, detta trodde jag aldrig! Trodde jag skulle bli naturliga tjejen....
Om man hade fått mer än 20, vad blir man då???

Kommentarer till mig
Postat av: Rebecka

Men hon äter väl gröt och vanlig mat bra? :)



En vindjacka, vad är de i för material?

HIttade en jätte bra, på Åhlens för 50 kr på REA. Undrar om det är en vindjacka.

2008-08-18 @ 13:45:19
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: FREIJAS MAMMA [TÄVLING!] - Caroline.

Men 14 år de känns ju som en evighet sen... även om 24 är längre.

2008-08-18 @ 13:52:55
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: sophie

vad bra att kräftskivan blev lyckad =) Haha, jag fick oxå över 20 ;) Kanariefåglar är vad vi är!

2008-08-18 @ 15:25:32
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0