Gratis smycke

Supersnyggt smycke som jag beställde hem gratis.
Valde det rosa.... :)
De har massa snyggt o billigt!

In o kika HÄR...




 


Kommentarer till mig
Postat av: Nina.

Åh, tack så mycket! :)

2008-08-15 @ 09:54:03
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina.

Ah, vad synd! Ja, det borde ju gå i repris. Då får du kolla. :) Men det var inte så mycket paradis, det var mer inne i stan & så. Men roligt!

2008-08-15 @ 10:25:47
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Aha, måste testa köpa en flaska idag då kanske. Får se om Moa gillar den. Undra om jag ska testa köpa majsvälling idag eller om hon är för liten.. är ju från 6 månader och hon är bara 5..



Moa sov också jätte bra förut men nu har hon börjat vakna, hon vill ligga brevid en och snutta tills hon somnar, lite jobbigt men mysigt endå.

Men ikväll ska jag ta tag i det, har bestämt att jag baaaara ska SITTA och amma alla de gånger hon vaknar, för då kan jag lägga tillbaka henne i sängen då hon somnar, så slipper både hon och jag somna.. för då blir hon ju kvar vid bröstet flera timmar. Ondöigt.

Ligger du och ammar på nätterna?



Moa gillar inte gröt så mkt.. eller hon blir så fort uttråkad av mat tycker jag.

Jag har uppfunnit ett matschema nyss som jag skulle vilja följa då hon börjat gilla mat mer.



7.00 Gröt + amning

11.00 Lunch + efterrätt/amning

15.00 amma

18.00 välling

19.00 amma och sen sova.



Vore perfekt att ha typ helt fasta tider varje dag..

Ska börja testa ge hon gröt när hon vaknar imorn och se hur de går..



Vad har ni för matschema?



Oj va långt jag skrev..

2008-08-15 @ 10:29:37
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Hanna

Tyckte du dom var fina? Skojar du eller? Jag tycker dom var skitfula, har lite fobi för tygband när det kommer till smycken. :-)

Men smaken är som baken, o vi har väldigt olika stil du o jag. :-)

2008-08-15 @ 14:07:28
Postat av: Carola svarar Hanna

ja tur att smaken är som baken... ;)

Var du inte inne o tittade på andra smycken... jättebilligt o superfint!

2008-08-15 @ 20:15:21
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0