Fyrishov

Igår var vi på Fyrishov badet i Uppsala.
Badade i den uppvärmda bassängen med Emilia, fast de hade inga badgrejer för barnen, de var inlåsta, så det var lite tråkigt....

Badade även i barnbassängen ute i äventyrsbadet, lite kallare, men Emilia gnällde inte...bara badkrukan, som då är jag... haha...

Var där i ca 3 timmar. Efter 2 timmar började jag frysa o kände mig helt hängig.... så jag hoppade in i bastun o satt där i ca 10 min.
Kom hem o jag hade feber. 38,8 grader.
Tror jag fick mjölkstockning för brösten ömmade, jag hade ont i hela kroppen o kände mig febrig o hängig...
Emilia fick suga bägge brösten tomma.... Känner mig bättre idag...så det var nog mjölkstockning...

Tyvärr inga bilder från Fyrishov.. för jobbigt o ha med kameran kände jag....
Men nästa gång vi badar med henne i uppvärmd pool, då ska jag ta med.

Nu åkte vi iväg jag, Roger, Emilia, Catrin, Veronica o Sandra.
Så det blev äventyrsbad också.... Men när vi åker iväg bara för o bada med Emilia, då åker kameran också me... :)

Ni får titta på lilla Emilia när hon sover i sin pappas famn i stället. :)
Hon e så söt på den bilden... ser ut som en liten myra... hihi.


Kommentarer till mig
Postat av: sophie

Hej! =D Nu är jag hemma från kryssningen. Så fort jag har tid ska jag skriva ett inlägg om resan =)

2008-08-10 @ 11:35:28
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gulligaste myran jag sett iaf. :-)

2008-08-10 @ 20:34:13
Postat av: Rebecka

Tack :)

Åh vilken liten söt pussmunn :)



Hur gammal är hon nu?

2008-08-10 @ 20:49:43
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så mycket! Jag tror den bilden är min favorit med faktiskt :)



Hoppas du får en jättebra dag.

2008-08-11 @ 11:54:52
URL: http://www.jessi.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0