Bjudna på middag i lördags

Mamma & Pappa bjöd alla sina 4 döttrar med respektive o barn på middag på kina/thaikrog.
Supergod mat var det o jättetrevligt!


Hela familjen har beslutsångest i menyn...finns så mkt gott...
Jag & Roger kom inte med på bilden (sitter närmast kameran  o jag var fotografen).
Upptäckte precis att vi var 13 st runt matbordet....oops.
(Mamma, pappa, Hanna, jag, Roger, Emilia, Caroline, Olof, Martin, Linnéa, Linda, Mary, Jonathan).
Måste se till så Lindas man Amgad följer med i fortsättningen, då blir vi 14. Han kunde tyvärr inte i lördags..


Emilia fick (servett)prinsesskrona på huvudet...
Bakom henne ser ni mig i min nya frisyr, klippte lugg o färga mörkmörkbrunt i onsdags.


MItt matval...vad tycker ni att kons bakre ben ser ut som (det under magen)...hihi..


Jonathan matar Linnea...e det inte sött?


Barnen (förutom lilla Emilia) började röja när de tyckte att de hade ätit klart.....
...det fick mig o inse hur hård jag ska bli med Emilia att man sitter fint på restaurang o äter (o även hemma sitter man till bords o äter tills alla ätit upp).
Tyckte synd om alla andra matgäster, som fick lyssna på massa gap o skrik, o barn som röjde runt som vildar på golvet o på närliggande bord....


På väg hem till mamma o pappa (jag körde däremot bil), där vi fortsatte kvällen (grabbarna drack öl o whisky o vi tjejer höll oss till saft)

Jag o Hanna avslutade med o gå ner till Magget o dansa i 1 timme.
Första gången för mig på 6 1/2 månad (var ute o dansade 1 vecka innan Emilia föddes)... :)

SUPERTACK FÖR EN JÄTTETREVLIG KVÄLL MAMI & PAPI !!!!

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Ditt hår ser jättfint ut.. skulle gärna vilja se en ordentlig bild! :)

2008-08-04 @ 20:03:15
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Johanna

håret ser fint ut, vill se hela ditt ansikte ist..

men du verkar lite blygis?

2008-08-18 @ 14:11:10
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0