Bilder bara för dig Hanna!!! Titta o njut!!! ;)

I fredags trotsade vi vädret ändå o åkte in till Go 08-festen. O vi klarade oss från regn.... fast det hängde i luften.



Var inne vid ca 14-tiden och var tillbaka i Väsby igen runt halv sju....
Vi gick ut o åt på kinakrog o Emilia glufsade i sig en hel banan..... (hon har börjat äta, lite smått o allt hålls kvar i munnen, är hon inte duktig)...

När vi kom till Kungsan så skulle Louise Hoffsten uppträda, men istället hade hon en ersättare..... Magnus Carlsson!!!!
Så jag gick fram med Veronika o tog lite kort, o sen gick vi alla o satte oss på en uteservering o lyssnade på Magnus.
Roger o Catrin tog en varsin öl, Veronica o Sandra en varsin glass o jag köpte varm choklad o kanelbulle. Mums... :)

Här är bilderna på Magnus Carlsson...titta o njut Hanna!! Hihi...



Har lite videoklipp också, med lite närmare bilder (bättre zoom när man filmar än när man tar kort), men det vet jag inte hur man lägger upp, så tyvärr. :)


Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Fan vad fuskit lola!!! Jag ville oxå se magnus!!! Helvete oxå!! Han såg lika snygg ut som vanligt! Suck! :-) Han dansade o sjöng perfekt som alltid säkert. Dubbelsuck! :-) Fast vad har han för skor/stövlar på sig? Tihi

Får se han snart på kryssningen iaf! Men det känns som det är lååångt kvar till dess. :-)



Kram kram

2008-08-10 @ 20:24:46
Postat av: Carola svarar Hanna

Haha....jag reagerade också på skorna... allt han hade på sig var skitsnyggt, o tänkte att han har verkligen stil....MEN....så såg man skorna...o då vart det förstört...hihi

2008-08-10 @ 21:25:57
URL: http://mynameislola.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Oj är hon så stor :)



Har några frågor!

När fick hon sin första tand och när började ni med sittvagn?

2008-08-11 @ 19:18:58
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0