Bad i Waxholm

Tyvärr inte under den här veckan....men i slutet av juli var vi 3 ute med mina syrror med sina familjer o våra föräldrar.
Var på en badplats i Waxholm. Tog några fina bilder på syskonbarnen. :)


Jonathan o Linnéa tittar på fåglarna.


O här håller de varann i handen..så söta.

Gruppbild med alls kusinerna (mina syskonbarn) förutom Emilia (som ligger o sover i sin vagn).
Ingen tittar in i kameran samtidigt.....

Från vänster till höger:
Martin, Linnéa, Mary, Jonathan.

Upptäckte precis att den enda som verkligen posar för kameran är Linnea som inte rört sig ur fläcken på bägge bilderna...tihi.


Fis-lisan Linnéa försöker hålla tungan rätt i mun. :)


Mary alias pepparkakan, o Jonathan i bakgrunden.


Jonathan badar med blöjan på....både han o Linnéas blöja var dyngsura....

...speciellt Linnéas...hihi.

Kolla vad det rinner vatten från blöjan..haha.

JAG ÄLSKAR ER MARTIN, LINNÉA, MARY & JONATHAN!!!
MINA KÄRA SYSKONBARN/BUSTROLL!!!

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0