Att titta eller icke titta....

Satte på barnkanalen bara för o se Emilias reaktion.
Brukar aldrig ha på det annars....

Leksaken glömde totalt bort... o TV:n vart jätteintressant.
Kolla in hennes ansiktsuttryck....

Nöjd (ser nästan lite kär ut):

Bekymrad / lidande (vad var det för sorgligt på TV nu):


Efter 5 minuter stängde jag av.
O då återgick hon till sin leksak.

Nu får det dröja några månader till innan hon får se på TV. :)
Det bestämmer elaka mamman...haha

När började era barn titta på TV??
O vad anser ni om TV-tittande för små barn??

Kul o veta...

Kommentarer till mig
Postat av: Fanny

sv: Tackar :) Jo jag bor i gbg men nu regnar det .. Solen finns ingenstans i sverige typ :/

2008-08-19 @ 10:16:15
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

min son tittar på tv när han vill os pela data, inga regle här , men de e ej överdrivet de e normalt , min dotte rpå 6 månader glor tv me mej ibland ..

2008-08-19 @ 12:40:29
Postat av: Hanna

Tihi, vad sött. Tänk vad en tv kan göra, att man blir så hypnotiserad av den. Men det är bra om ni håller er till leksaker istället för tevetittande. Hon ska inte få fyrkantiga ögon innan hon fyller ett. :-)

2008-08-19 @ 19:43:49
Postat av: Rebecka

Hehe Moa älskar att kolla på tv. Hon brukar sitta i våran knä och se tv eller ibland då hon ligger på golvet och leker och Tv´n är på tittar hon på den istället för att leka.



Tycker de är ingen fara att Moa kollar på tv. Bara kul :)

2008-08-29 @ 08:52:29
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0