Ytterligare ett framsteg...

Idag har Emilia koncentrerat sig på att greppa tag i sina leksaker.
Man ser hur hon verkligen kämpar för att styra handen mot leksaken, öpppna den och sen stänga igen handen för att hålla kvar leksaken... hihi..hon e så duktig!

O så tar hon leksaken mot munnen och börjar tugga på den....haha..


              
       1...                             ....2....                            ....3....                           ...ÄT!!

Har lekt med hennes prassel-blomma och skaller-hjärtat.... så det är dom hon greppat tag i...plus min tröja för att hon ville dra mig till sig när hon ville ha mat!

Hon visar på så många sätt vad hon vill nu.... när hon vill ha mat o ligger på sin kudde så tar hon tag i kudden o trycker den mot ansiktet.... eller så tittar hon på mig o smackar lite med munnen.....
Supergulligt e det!!

O sen verkar hon förstå när man kommer o ska ge henne mat. Så hon vänder sig åt sidan o ligger o väntar på att man ska komma. Hon kan bli helt lugn. Detta är då inte varje gång, ibland är hon så ivrig så hon börjar äta upp handduken eller kudden först...hihi..

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0