Ut i solen!!!

Tycker så synd om Emilia att hon ska behöva stå ut med den äckliga pencillinen.
Hon grimaserar som bara den när jag sprutar in det i mun på henne....

Nu ligger hon o sover som en stock här i vardagsrumssoffan sen ca 2 timmar tillbaka.
Kanske dags för mig att gå o borsta tänderna... fräsching...hihi...

Duscha har jag åtminstone gjort och rakat benen/armhålorna... så fullt så äcklig e jag väl ändå inte... ;-P

Nu kommer mamman fram i mig, eftersom jag måste säga till er:

Slit er nu från datorerna och gå ut o sätt er i vårsolen!!!
Man kan inte sitta inomhus med sånt här väder!!!

MEN
....ni är välkomna tillbaka hit igen så fort kvällen eller molnen kommer... ;-)

Kram på er!


image228

Vad kan mer förknippas med sommaren... om inte barfota Ernst?

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0