Trasdockorna

Hittade en nostalgi-grejs på youtube....när vi ändå är inne på barnprogram...
Någon som minns "trasdockorna"??
Satt jämt o tittade på det när det kom på TV med mina småsyrror...pinsamt nog var jag nog lite äldre då ...hihi... säkert 12-13. hmmm..

image127

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Var också inne på Youtube igår och tittade på Trasdockorna :)
Hmm.. om du va 12-13.. då va jag iallafall några år yngre.. :P känns bra.. hihi..

2008-04-07 @ 20:55:43
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Johanna

Lite trasiga o knasiga är vårt trasdocksgäng lalalala. Tihi. Du var lite pinsam på den tiden lola. :-) Fast det kan du vara nu oxå. hehe

2008-04-08 @ 14:22:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0