Träning igår

I morse hade jag tänkt gå iväg o träna SatsBaby, men eftersom det var massa snö o slask ute så tappade jag lusten att traska iväg till gymmet. Ingen lust att gå en halvtimme dit o lika långt tillbaka i det här vädret.

Men tränade åtminstone igår.
Jag o syrran var som två hemmafruar på 80-talet här hemma hos mig. hihi.
Vi stod framför TV:n o tränade till World Class DVD:n. Hihi....

Men f-n va det sved i ben o mage.... var helt färdig efteråt. O idag är träningsvärken o hälsar på....

image138

Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

VA FAN! Kallar du mig för en åttitals hemmafru? Nu jävlar.......Men dom var knappast lika snygga som vi är. :-D
Bra att det inte bara är jag som är otränad o vaknade med träningvärk i mage, rumpa o lår. :-) Men men, det är ett minne blott snart. Vi ska ju bli supertränade snart. Eller hur?
Kram igen

2008-04-09 @ 15:22:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0