Stygnen borta

I morse åkte vi till Löwenströmska Sjukhuset och tog bort stygnen (från när jag tog bort leverfläckar förra veckan).
Ser lite läskigt ut, men det e en klar förbättring mot tidigare. :-)

Nu måste jag vara noga med att täcka över ärren när jag är ute i solen.... annars kan det bli fula röda fläckar...
O det vill jag ju inte ha!

Blev en liten promenad efter att vi kom därifrån. Efter att Roger släppt av oss hemma. 
Han följde med och tog hand om Emilia medans jag var inne och tog bort stygnen. Hon var lite morgon-kinkig så....

Snart ska jag o Emlia gå ut igen.
Hon ska bara vakna först, o så ska vi leka lite också.

image172
Bild tagen förra veckan, nu har hon kläder på sig redan... inte pyamas som på bilden.

Ska iväg till Centrum och köpa frimärken och posta inbjudningarna.... Finally!! Det tog sin lilla tid....
Ska även köpa nåt jag kan täcka över mina ärr me...

O sen ska vi även träffa Olivia. Både hon och jag fyller år idag, så vi bestämde att vi skulle gå o äta tårta nånstans. :-)
Jag blir däremot lite äldre än henne.... Jag fyller 30+ ....... scary!!! hihi...
Hon fyller bara 25. Men det kan vi säga att jag också är.... ;-)

Måste även förbi syrran eftersom hon inte svarat i telefon på flera dagar.... så jag måste kolla vad som hänt. Blir ju orolig ju.....

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0