Sov hela natten....

... i sin egna säng - spjälsängen.
Hon är sååååå duktig!

Vaknade i morse kl.8 och flög upp ur sängen och var tvungen att titta om Emilia andades.
Hon hade sovit hela natten nämligen...
O där låg hon o snusade för fullt i sängen...hihi...
Först kl.0830 vaknade hon o ville ha mat o sällskap.

Hon hade lite svårt att vilja gå o lägga sig igår när vi hade Rogers mamma, syrra och brorsa på besök.
Då ville hon vara med minsann.... :-)

Men vid halv tolv gick jag in i sovrummet och matade henne och hoppades på att hon skulle somna, en stund senare slocknade vi bägge två...
Roger kom o väckte mig. Så vi lyfte över henne i hennes säng o jag o Roger kröp ner i vår....
Då var klockan ungefär 1, och alla hade åkt hem.

Duktiga skrutt-fis-lisa... det är vår Emilia det. ;-)

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0