Shoppat till tusen....

... o det kan man säga att jag gjorde bokstavligen.
Köpte kläder till Emilia för tusen kronor. :-)

Det jag köpte från Lindex var:
- Röd-vit rutig klänning 129 kr
- Ett par vita knästrumpor 29,50 kr
- Rosa klänning m gröna äpplen 99 kr
- Sverige-klänning (står Jag älskar Sverige på den) 69,50 kr DEN SKA HON HA UNDER FOTBOLLS-EM O ISHOCKEY ;-)
- 2 par vita spetstrosor 35 kr/st
- Vit kortärmad body 79,50 kr
- Vit långärmad body 59 kr
- Grön Bamse-klänning 79,50 kr
- Rosa Bamse-klänning 129 kr

              

Fick 25% rabatt från Lindex oxå, så det blev ca 200 kr rabatt. Perfa!

Från H&M blev det:
- Ceriserosa linne 29,50 kr
- Vitt linne 39,50 kr
- Bruna shorts 59,50 kr
- Lila puff-klänning/body 98 kr

    

Slutligen från EXIT, (med lite roliga priser, varför inte avrunda upp 5 öre?) köpte jag:
- Jeansklänning 149,95 kr
- Vit pikébody (säger man så hihi) 79,95 kr
- Vit kortärmad body med en palm på 99,95 kr



Mycket fick jag för pengarna.....

Hade kunnat köpa för en tusenlapp till, men var tvungen att hejda mig. ;-P

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

svårt att sluta shoppa till de små! ;)

2008-04-27 @ 23:31:45
URL: http://leonitanova.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0