Se så fin Emilia är....

....i sina nya jeans.
Köpte dem några dagar innan vi åkte till Finland.
Bilden är tagen i stugan i Finland, så den fina fisk-affischen i bakgrunden är tyvärr inte min...hihi...

image103

Spana in Billy Idol-läppen....hihi...


O jag köpte nya jeans också, fast nu i lördags. Snyggt när bakfickorna sitter långt ner tycker jag.

    

Blev även ett par shorts, ett vitt linne, vitt skärp (som syns med jeans-bilderna) och en svart kortärmad kavaj-aktigt...vet inte vad det kallas för. Men den ska jag lämna tillbaka tror jag.


         


Har ringt och bokat församlingslokalen igår också, skönt att den var ledig.

O så kostar det inget heller, trodde att de skulle ta något i alla fall, men tydligen inte när man är medlem i kyrkan och tillhör den församlingen. Endast 500kr i deposition ska vi lämna, men det får man ju tillbaka.


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0