Provat nappflaska

I lördags skulle vi prova med nappflaska för andra gången.
Hon vägrar verkligen att ta den. Grimaserar som bara den.
O ändå är det min tuttmjölk jag har pumpat ut i den.... så det är inte smaken på mjölken hon grimaserar åt.
När ska jag få ta mig ett glas vin? ;-)
för det är väl bara ett glas som lär räcka nu, annars blir jag väl dyngrak...med tanke på att man inte har druckit alkohol på snart ett år. Sist jag drack var 9 maj 2007. Då var jag i v.5 (men visste inte om att jag var gravid då, upptäckte det när jag var i v.6)

O nappen "tutten" vägrar hon också att ta.... Bara tutten med mjölk som duger. hihi

Har lyckats få Emilia att ta napp vid 3 tillfällen. Vet inte varför hon velat ha dem just då, men sen grimaserar så mycket de flesta andra gångerna.

    
På finlandsbåten...när hon ligger i vagnen vid cafeterian.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0