Överraskning från Roger

....fortsättning av min resumé från igår. :-)

Efter maten skulle Roger ringa ett samtal...
Så gav han ifrån sig en hög suck o frågade om jag kunde ge han den andra telefonen eftersom den han hade var död..

Självklart, inga problem.... går till telefonen....o där ligger ett paket..... :-D

Blev superglad.... förväntade mig inget paket från honom, eftersom vi sagt att vi inte ska köpa något till varann. Vi har ju ändå gemensam ekonomi. :-)

Detta är helt klart bästa presenten någonsin......

I paketet fanns det en.......

image173
IPod Shuffle!!!!

Så liten o gullig e den....... perfekt att bara klämma fast i linnet eller nåt.....

image174

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0