Ny blöja????

vaknade kl.9 i morse.... Emilia som är min väckarklocka :)
O hon hade kissat i sängen... hade kommit ur blöjan där bak..upptill...typiskt!

O igår morse hade det kommit ut bajs istället...

Använder Libero blöjor stl 3, MIDI. De är för 5-8 kg...

image232

Emilia vägde förra veckan 7095g.... kanske dags att byta till nästa storlek (för barn 7-14kg)...eftersom de börjar läcka tänkte jag...
De blöjorna är till för de som börjat röra på sig.. o lite väl tidigt för Emilia att börja krypa va? hihi
Jaaa..hon är stor för sin ålder!
Har aldrig använt newborn-blöjorna eftersom de varit för små... hon vägde 4400 g när hon föddes.

när vi använde stl 2, MINI, 3- 6 kg....så läckte hon också på slutet.
När hon vägde ca 5,5 kg så bytte vi till nästa storlek (för 5-8kg) o läckaget var puts väck!
:-D

image230
DAGS FÖR NY BLÖJA????


Kommentarer till mig
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

ja, men de är så jobbigt jag som alltid ha ordning men men..
Ha en trevlig valborg.. =)

2008-04-30 @ 11:15:14
URL: http://www.melwinsmamma.blogg.se
Postat av: sophie

taaack :) Eller det är väl mina barn som tackar ;) Min vilja har kissat i sängen två dagar i rad nu! Blöjan läckte! Sådär lagom roligt på morgonkvisten.. så jag vet hur det är. Hehe =)

2008-04-30 @ 11:24:41
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0