Min födelsedag....

....var igår!

En snabb resumé....

Dagen började på Löwenströmska sjukhus, dit vi åkte för att ta bort mina stygn.
En kort promenad, hem o tog det lugnt.
Sen gick vi till centrum, jag köpte frimärken och postade alla inbjudningarna till dopet.
Gick till systemet och köpte en flaska alkoholfri skumpa.... till apoteket o köpte tejp som jag kan täcka mina ärr med när solen är framme.
Sen gick vi till Olivia.....

Hela familjen var hemma och vi åt tårta och skålade i skumpan som jag köpte på systemet...
Vi grattade oss (eftersom vi båda fyller år samma dag, 15 april) och blåste ut ljusen på tårtan...haha..

Kl 1730 kom Roger o hämta mig och vi åkte o köpte mat på Tiger (thailändsk mat) som vi skulle ta med oss hem.
Medans Roger sprang in och hämtade maten satt jag kvar i bilen o ammade Emilia.
O så sprattla hon till med armen och mitt ärr gick upp.... helt o hållet!! Typiskt!
Så iväg till Löwet igen (där jag var tidigare på morgonen) och frågade om jag behövde sys där igen...

Men det räckte att sätta fast strippar o rengöra såret. Valde att göra det hemma istället för att de ska ta betalt o göra det.

Sen åkte vi hem o åt den goa middan.

Fortsättning följer..... :-)

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0