Massa gojs i blöjan

hahaha.... myspysigt va??

Emilia har inte gjort nummer 2 sen i förrgår morse.... o imorse spraka det till som rena fyrverkeriet i brallan...
O jag fick snällt byta 2 blöjor på raken.... den första rann tom upp på ryggen...så mycket kom det....

Säger som måsarna i "Hitta Nemo" - Nice! :-)

Kommentarer till mig
Postat av: becki

jag tror det 'r gratis på pendel också, eller de kanske de inte är? ;/ måste kolla upp det!

Nä hon somnade inte. haha. Hon låg och bajsade, därför det var så lugnt där inne. haha. Men sen då hon var klar ville hon såklart inte ligga där längre :)

jaa, gu vilket härligt väder det varit idag!!

2008-04-23 @ 18:01:56
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0