Längesen jag bloggade nu...

Men det beror delvis på att bloggen varit nerstängd pga ombyggnad.
Fast innan det var jag sjuk och hade ingen ork att sitta vid datorn. Visserligen har jag en laptop men det var jobbigt bara det.
 

Var ju sjuk i onsdags - magsjuka som sen vid lunchtid gick över till feber o frossa.. febern höll i hela torsdagen också.

Var helt slut, så Roger fick stanna hemma från jobbet och ta ut föräldrapenning för dessa dagar.

O jag sjukskrev mig hos försäkringskassan.

Det enda jag orkade var att amma Emilia, men det var knappt det heller. Men måste ju.. vad ska hon annars äta?

Roger bar henne till mig där jag låg o så fick jag ligga o amma.

Han stannade även hemma på fredagen, fast jag var frisk då, men var helt orkes- och kraftlös.

Orkade knappt lyfta lill-skruttan.

Som tur var kom krafterna tillbaka på kvällen, så då kunde jag äntligen pussa o leka med Emilia.


Jobbigt att titta på henne och inte orka göra något fast man vill så himla mycket....


I onsdags tog Roger Emilia till BVC, det var hennes 2-månaderskontroll.

Nu är hon 61,5 cm lång och väger 6470g.

O huvudomfånget är 41cm.

Hon växer så det knakar...


Hade egentligen en tid hon gynekologen för efterkontroll av förlossningen (hur man läkt o så) i onsdags, men det fick jag avboka eftersom jag var dålig.

Fick en ny tid den 4 april kl.1300.


Badar Emilia i hennes nya sitt-stol för badbaljan, i fredags kväll.

Här blir hon ren o fin...



image98

Kommentarer till mig
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!! och kommer från en modebutik.

2008-04-01 @ 14:01:01
URL: http://natalieb.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0