Jobba??

Har läst i en massa bloggar om tjejer som åker iväg till jobbet. Om ångesten, första dan....osv.

Det fick mig att tänka på hur långt det är kvar tills jag ska tillbaka o jobba.

Tanken är att jag ska gå tillbaka till mitt jobb den 1 april nästa år, 2009.
O sen går Roger hemma mellan 1 april - 31 augusti 2009.

Förstår ni hur lång tid det är kvar??
Lite kul när jag börja gå hemma, då tyckte jag allt kändes så konstigt att få gå hemma, och var orolig med vad man skulle göra på dagarna.

Men nu.. dagarna bara springer iväg... o nu fasar jag för att jobb-dagen ska börja istället..haha....
Tänk va man kan ändra sig snabbt....

VAd jobbar jag då me?
Jag jobbar på ekonomiavdelningen med kund- och leverantörsreskontran.
 Vi är it-konsultmäklare.

Trivs jättebra på mitt jobb, men tänker samtidigt på vad skönt det skulle vara att få jobba i samma kommun som jag bor i, med tanke på när Emilia ska börja på dagis.
Att hitta ett jobb här i Upplands Väsby, det skulle vara guld.
Men jag går aldrig under den lön jag har idag. ;)

Vad jobbar ni me?

image236

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0