Idag vakna vi 04.30.....

......då var man inte kaxig!!

image181

Har fått en förklaring till varför hon vaknar titt som tätt och varit gnällig i 2 dagar.
Tog tempen på henne i morse o hon har 38 graders feber.....stackars lilla prutt-fia...

Var över till Hanna igår, och vi satt ute o njöt i solen.
Förvisso fick inte jag sitta mer än 45 minuter... men det var skönt ändå. :-)

Linda kom över dit också, så vi satt där o snick-snacka om allt möjligt....
Snick-snacka?? Vart fick jag det ordet ifrån...haha....jaja..

Blev en softar-kväll i soffan igår kväll. Ingen träning! O så gick jag o la mig tidigt igår också. Klockan 2200 hoppa jag ner i sängen. O tur var väl det eftersom någon ville upp kl.04.30 i morse.
Låg o ammade henne, bytte blöja o sen försökte jag få henne att somna om...men icke! Klockan 5 kom värsta kaskaderna upp och hela min sängsida och hon själv blev helt genomdränkt av spya. Så det var bara o byta blöja o pyamas, lägga en handduk på min plats o sen gick hon o jag upp.

Emilia o jag somnade i soffan vid 6 i morse o sov till 8.
O nu har hon precis somnat om igen.

O hon bara snörvlar o snörvlar..o hostar o hostar....stackarn!!!
Tycker så synd om henne när hon ska behöva kämpa med o andas med sina teeny-weeny-små näsborrar som blir helt fulla med snor....

Tur man har näsdroppar.... o bröstmjölk (som också funkar som näsdroppar).

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0