Göra egna smycken??? Jag????

image118

Jag har tänkt börja med en ny liten hobby, så fort Emilia har blivit liiiite liiiite större.
Så kanske i sommar som tidigast....
Ska börja skapa egna smycken, tror jag kommer gilla det skarpt.

Hittade en hemsida där man kan köpa stenar o pärlor o sånt för att tillverka egna smycken.
Gå in o titta där vetja... :-)

Jag gillar swarovski!!! Kommer bli mycket smycken av dessa pärlor.
De verkar ha allt som behövs...förutom verktygen.

image120

Kommentarer till mig
Postat av: Sofia K

Brukar pyssla en hel del och kan tipsa om www.sirlig.se och www.lillaparlan.se
Ha en bra dag!

2008-04-05 @ 08:27:10
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0