Gomorron

Har varit uppe sen 0530 idag...
Emilia var verkligen sugen på att komma upp ur sängen då. Vägrade somna om.... hon har vaknat 3 gånger den här natten.... så inatt var det ingen bra natt. O kvällen igår så var hon också lättväckt. Vaknade för minsta lilla ljud....

E ruskigt trött just nu... o hoppas bara att Emilia ska bli trött snart igen, så jag kan få sova åtminstone en timme till. Hon ligger i sitt babygym, så vi får se om hon blir lite utmattad där... ;)
Snart ringer Rogers väckarklocka. Om en kvart...klockan 0700. Vilken sovmorgon!! ;-) hihi..

Var duktig igår igen.... var iväg o tränade på SATS igen.... tränade rygg o axlar igår. Såååå skönt verkligen! Att få träna!!
Har saknat det till tusen..... 4 månader utan träning, det är jobbigt!!

Knallblå himmel är det ute! Åååååh så underbart, hoppas det är så hela dagen. De säger det på vädret i alla fall att det ska vara strålande sol o vår-värme.
Ska iväg till syrran idag. Får se vad vi hittar på.... ska vara ute i solen i alla fall.

Nu ska jag underhålla Emilia lite. Hon börjar bli lite kinkig. Ligger o låter som en frustande o pustande oxe...hihi...

image176
Provade de nya byxorna igår, som hon fått av sin farmor. Supersnyggt! De ska hon få ha på sig idag.

Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

Ursäkta! Vakna gumsan halv sex? Herregud! Emilia du ska inte vakna så tidigt. Måste låta mamma sova lite mer iaf. :-)

kram kram till er båda

2008-04-17 @ 10:34:22
Postat av: Anonym

God kväll tjejen! Hoppas att du har haft en skön dag...Du får ha en skön kväll...Så söt bild på besisen...vad är namnet?

2008-04-17 @ 16:33:51
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Nu är det fredag och jag är ledig kan inte bli bättre start på dagen med att solen lyser på oss också...Så gulligt namn på dottern :) Hur gammal är hon ? Ha en bra start på helgen...kram

2008-04-18 @ 08:55:04
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu så skulle man villat ha en trädgård så man kan sitta och njuta denna sköna fredag..Får åka hem till mina päron som har hus och trädgård...Solen kommer till min balkong vid 15 tiden så det får bli bra det också...ha en jätte skön helg och kram din söta dotter från mig

2008-04-18 @ 09:19:00
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Den bästa åldern på de små..blir bara gulligare och gulligare och lär sig massa också..Längtar jätte mycket efter en plutt också,,,men den tiden kommer snart...:) ha en skön fredag..kram

2008-04-18 @ 10:12:50
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Johanna

tjusig body,
Millie fick en likadan i present!

2008-04-18 @ 19:44:19
URL: http://desbarrar.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0