Första skrattet

Igår när jag bytte blöja på Emilia, i badrummet, så sjöng jag en sång för henne, och då skratta hon till högt o ljudligt.
Roger som stod i köket hörde henne också.
"He-he-he-he-he-heee-heeeeeeeeee"....lät det...tihi.
Hon måste ju ha världens sötaste,underbaraste o coolaste skratt.

Sååå roligt. Men hon har inte skrattat mer efter det, inte så i alla fall.
Hon bara ler jätte-jätte-stort.... o det är inte så bara...hihi..
O så tjuter hon ibland samtidigt som hon ler. :-)
O ibland låter hon "eeeeeeeehh" samtidigt. Räknas det som ett skratt?

Älskar vår lilla ängel Emilia - vår lilla prinsessa!!

image126
Så glad, så glad... ler inte bara med hela ansiktet utan med hela magen osså.... har ni sett skrattrynkor på en mage förut??
;-)

________________________________________________________________________

Uppdaterat 6 april kl.11.00

Den låt jag sjöng för Emilia när hon börja skratta var:
"Vem är stört o vackrast i skogen,
Jo Bo, Bo Ko"

Nån som känner igen den?? :-)

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Hon är så söt så söt!

Så hon skrattade när du sjöng?.. vad sjöng du får låt då?
Samma som Ross o Rachel sjöng i vänner kanske.. :P
"I like big butts and I can not lie
You other brothers can't deny.."

hihi ;)

2008-04-05 @ 23:45:52
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Sofie

Såklart man känner igen den.. :)
Hmm.. nu lär man väl gå och sjunga den hela dagen.. :P

Du kanske ska testa "big butts"-låten me ;)

2008-04-06 @ 11:07:53
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0