Dopkorten är klara!!

Efter Jonathans kalas, satt jag o syrran o gjorde klart dopkorten.

Så nu ska de iväg med posten, skickar dem på onsdag. Antar att alla som är bjudna har fått dem senast fredag.


Det är superfina inbjudningskort. :-)


Innan vi började skriva korten så gjorde jag, Roger och Hanna hemmagjord pizza.

Blev 2 plåtar så det skulle räcka till både middag och lunch. Skickade med några slizar till Hanna, som hon kunde ta hem för att ha till lunch.

Den ena blev en capricciosa (kalkon, färska champinjoner) med ruccola.

Och den andra pizzan blev med kalkon, färska champinjoner och tonfisk. En Del Opera eller Love You, som den heter på pizzeriorna.

Vi bytte ut skinka mot kalkon istället, det är mycket goare.. o magrare för den som tycker det är bra.


image102

Emilia softar i vår fåtölj med sina softa kläder.



Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0