Casting

Igår ringde det en tjej som vill ha med Emilia i reklam för en stor klädkejda.... ;-)
Så vi ska på casting imorgon.... e så spännande!

Hoppas det går bra och att Emilia är på humör imorgon.
Så hon inte lider utav detta....
Fast det är jag tveksam till att hon inte skulle tycka om... en sån linslus som hon e... :-P

Men skulle detta vara något hon absolut inte gillar så får vi ju sluta med det.

image191
Emilia....vill du veta något roligt???

image192
VA!!! Skojar du???

image194
Åh....va roligt!!! :-D

image193
Hmmm....undrar vilka poser jag ska använda mig av då.....

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Va skoj :)
Hoppas det går bra på castingen.

2008-04-23 @ 19:15:43
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0