Barnvakt idag

Vaknade idag kl.7 när Emilia ville gå upp.
Roger som ändå går upp vid den tiden gick upp med henne o satte henne i sin babysitter o så fick jag sova en halvtimme till i alla fall.
Skönt! Behövdes verkligen...

Linda ringde idag också och frågade om jag ville vara barnvakt till hennes två busungar.
Hon skulle på jobbintervju...självklart kan jag det.
Det är inga problem...

                                    
LinslusenJonathan "Totto" 2 år         Mary, 3 år (lyckades få henne med på bild till slut)

Ni förstår varför vi behöver köpa nya soffor, va? haha...ser helt gräsliga ut ju!!!

Så Linda kom hit med dom vid 11. Och kom tillbaka igen vid 14.
Hon stannade ca 2 timmar till o vi käkade (sen) lunch ihop.

image145
Letar de efter mamma tro? tihi...


Vi hann med mycket under de här 3 timmarna....
Rita, läsa böcker, leka med Emilia, äta mellanmål o dra fram massa leksaker... :-)


Vem är linslusen o vem hatar kameror?? ;-)

Klockan 15 somnade till slut Emilia. Hon ville vara med hela dagen, somnade till ca 30 minuter vid 12 ungefär, men annars har hon varit vaken sen kl.7 imorse.

Vi satt o tittade på "Nemo" och annars älskar hon den, men idag så.....

    

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0