Äntligen är våren här....snälla stanna här nu också!!!

Åh, jag blir så glad när det är sånt här vårväder.

15 grader ute....kan ni förstå att det är så varmt?

Knappt jag tror det, eftersom det var snö i förra veckan....

Haha... detta mars- och aprilväder är lustigt det......


Ville knappt komma in när vi var ute o gick.
Var iväg till föräldragruppen idag. Första träffen....
Vi var 3 stycken av totalt 5 som hade blivit inbjudna till detta. Pratade om våra förlossningar och amningen.
O hur barnen sover på nätterna. Fick tips om hur man ska få Emilia att sova i sin egen spjälsäng.
Hon sover ju med oss nu. Men man ska lägga henne i sin spjälsäng på dagtid till o börja med. Ska börja med det....


O på onsdag har jag planerat att gå på SatsBaby. Var längesen jag pratade om det, men har varit så mycket som har förhindrat oss att komma iväg.

Först var Emilia förkyld i 2 veckor, sen låg Roger i feber, så då ville jag ta hand om honom ;-)

O så skulle jag hålla på och förbereda för Finlands-resan den onsdagen också.

Sen blev jag förkyld. Men nu så...1 månad senare sen sist jag pratade om det...nu ska vi gå har jag tänkt.


Vi tog ett kort i söndags som vi ska förstora upp och hänga på väggen.

30x45cm ska kortet bli. Lär få kortet nu i veckan.

Sen framkallade vi även det kortet men i mindre variant. 20X30cm.

Tänkte ge bort en inramad sån till våra föräldrar.
(Hoppas de inte läser bloggen, för det ska vara en överraskning).
Så då blir det ram-jakt. Måste hitta några snygga ramar att ha dem i.


Denna har vi framkallat.


Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

Tihi, hon är såååå söt på den bilden. :-) Jag såg en citronfjäril idag o det är väl ett riktigt vårtecken. Så nu måste bara våren vara här. Hoppas, hoppas. Betyder det inte tur när man ser just den fjärilen? Hmmm.
Ha det bra syster yster!
Pussar o kramar

2008-04-01 @ 15:28:52
Postat av: Sofie

Åååååh så söt!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-01 @ 20:46:47
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Sofie

Åååååh så söt!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-01 @ 20:46:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Ingela

Vilken liten goding ni fått. Hon verkar vara van att posera framför kameran (haha) Värsta sötnosen må jag säga. Vill också höja ett stort hurra för vädret och hoppas på att det varma vädret stannar kvar och våren kommer på riktigt. Kramar Ingela

2008-04-01 @ 23:31:35
URL: http://vingela.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0