Älskar solen!!

Eftersom vi har världens underbaraste vårväder så blir det tyvärr inte så mycket bloggande nu under dagarna.
Passar på att vara ute o njuta av värmen och solen.... så länge det varar.

I måndags fick jag sitta i en timme och i söndags blev det ca 2,5 timme.
Igår spendera jag hela 3 timmar ute på altanen i solstolen... ;-)

image195

Syrran kom över, en lika stor soldyrkare som mig...haha...
Under tiden vi gotta oss i solen så låg Emilia i sin vagn o sov i skuggan... helt ovetandes om vad hon missar.
Fast hon får ju inte vistas ute i solen nu ändå....

image196

O självklart är flaggan hissad!

image197

Enda som saknas nu....
...är att fixa iordning ute på altanen, olja altanen, fixa blommor mm mm

Tänk om man bara hade haft råd att köpa riktiga trä-solstolar och rotting-utemöbler ut till altanen också.... ;-)
Drömmer vidare....

Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

Jag, soldyrkare?! No no. Det har du fått om bakfoten. Jag hatar att sola. :-)

2008-04-24 @ 23:35:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0