Tidig söndag

Varför sover aldrig barnen länge när det är min tur o gå upp? :P
0630 vakna Wilma o ville gå upp... vid 7 gav jag upp o förstod att hon kommer aldrig somna om hur mycket jag än försöker. hihi...

Klart man sätter på TV:n då... ;)


Åska o blixtra o regna som satan den här dan....
Vid 1400 drog vi iväg o kolla på utemöbler i Rosersberg, sen drog vi o träna på sats (mini-sats öppnar först 15 på söndagar)..hem o duscha, laga middag.. o sen kröp vi alla ner i soffan (efter att Wilma somnat vid 1830).
3 godisskålar, saft o filmen "Alvin & gänget 2" blev det. Myspys-söndag!

Wilma har hela förra veckan varit helt galen med o snurra runt hela, hela tiden.
Lägger man henne på mage, rullar hon runt på rygg... o lägger man henne på rygg så välter hon upp på mage... full fart... :D

Vad ska jag hitta på idag med barnen? En måndag, vad gör man då?
Solen skiner än så länge därute....
Orkar jag mig iväg till Gunnes gård o kolla på djur.... förbereda mig på en pollen-chock bland alla björkarna.... hmm.... eller ska jag gå o träna istället....hmmm.. ska hmm:a vidare en stund till. ;)

Ciao


Kommentarer till mig
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-05-24 @ 09:45:09
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: ME&MY svarar

Det var länge sedan jag läste din blogg med men hittade tillbaka via bloglovin som jag mycket sällan använder nu för tiden. Förut hade jag dig i min länklista men sen slutade du ju att blogga. Men du verkar ha fått fart igen vilket gör mig jätte glad, så nu du är tillbaka på min lista! KRAM

2010-05-24 @ 21:33:35
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0