sjukstuga igen

I tisdags gick jag med Emilia till dagis, o sen vidare till gymet. Lämnade Wilma på miniSats o gick o träna rygg o axlar.
När jag kom o hämta Wilma igen, efter ca 1 timme... så säger de "Gud, vad snäll hon e, hon ligger där så snällt i babygymet o säger ingenting"..... hihi..
SEn var det bara o sätta sig o amma, kläs på, iväg till affären, hem o duscha o äta lunch.. o sen iväg o hämta Emilia på dagis igen.

Igår fick Emilia vara hemma från dagis, hon hade 38,6 i feber igår morse.
Det innebar att Roger fick stanna hemma på förmiddagen o jobba hemifrån, eftersom jag skulle iväg till BVC för att Wilma skulle få sin 3-månadersspruta.
Hon skrek jättemycket när hon fick sprutorna i bägge benen, tyckte så synd om henne.
Hon vägdes o mättes också.

Hennes tillväxtkurva ser jättebra ut. Avviker ingenting från kurvan, ligger hela tiden 1 prick över normalkurvan. :)
Hon är nu 61 cm lång och väger 6255g. Växer så det knakar.
O jag måste gräva fram stl 68-kläderna nu... bebiskläder används verkligen inte länge alls.

Eftersom Emilia har feber så var vi inne resten av dagen, idag är det samma sak. Städar lite här hemma idag.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0