Få hem gratisprover

Hej
Jag har registrerat mig som Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är MamaLola.:
 
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken.


Jag har fått massa erbjudanden från dem.
Nu senast (ska gå o hämta ut paketet imorgon) kom jag med i att prova Dove Visible Care. En hudlotion. :)
Fick även en förfrågan om Loreals ansiktskräm, men den var jag för sen med att svara på, så jag missa tyvärr den.
O nu har jag ytterligare en förfrågan i min mail-korg. :)
Allt detta på bara några veckor.


Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

jag har varit med där ett bra tag. ibland är det bra grejer men oftast är det rätt segt som försäkringar o sånt där. fast duschkrämen fick jag också! och l'oreal också! och lagom till EmmaLis tvåårskalas fick jag barnjoghurtar, så nog kan det vara bra grejer också!

2010-03-10 @ 17:58:16
URL: http://ullrika.se
Postat av: linda

jag e redan med där.:-)

2010-03-10 @ 23:21:24
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0