Vart tog Emilia vägen?

Sa inte jag godnatt till henne när hon låg i sin säng tidigare???
Hade hållt på med disken i köket, o när jag vände mig om såg jag bara en tom säng i hennes rum... gick in o titta i vår säng, men där var hon inte. O på övervåningen var hon inte heller, annars hade jag hört Roger hojta till där uppifrån..titta under köksbordet där hon brukar gå o gömma sig när hon inte vill sova.. men inte där heller....

O så titta jag in i hennes rum igen.... MEN..där ligger hon ju...haha...sov som en stock.


Wilma sover såhär i sin säng numera... usch va man ska vara orolig för det här med spädbarnsdöd. Hönsmamman...hihi. Men jag låter henne åtminstone ligga kvar så. ;)

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Hihihi, lilla söta Emila :) Härlig sovstil.

Anledningen till att hon inte vill somna på kvällarna är kanske att sängen är för mjuk. Lägg henne på golvet i stället :P haha.



Jag hade nog tagit bort Wilmas kudde.. så finns det inte risk att hon lägger huvudet rakt ner i den iallafall :) .. Hönsmamma här med! :)

2010-06-22 @ 19:51:01
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0