Fredagen 18 juni

Emilia hade feber på natten, o morgon så hon fick stanna hemma från dagis.
Lite extra tråkigt eftersom vi är mitt i inskolningen.

Vi körde lite dagis-feeling här hemma ändå, så gott det gick. hihihi...
Kolla in våra fina konstverk... :D

O så lite mer målning...


Eftersom hon varit feberfri, pigg o sprallig hela dagen, så åkte vi hem till pappa som fyllde år o hade bjudning.
Var där 1915.
Han bjöd på grillat, jordgubbar o glass o massa bål. :)
Jag drack 2 glas bål o ett glas vin, inte så mycket men tillräckligt för o inte köra hem, eller amma.
Så Wilma fick ersättning o vi sov kvar hemma hos dom på golvet.

Jag sov mellan barnen, o Roger sov på madrass nedanför våra fötter.
Somna inte försän kl.6 på morgon, o 0800 vakna Wilma o ville upp. O strax efter vakna även Emilia.

Emilia vägra somna på fredagkvällen ,först halv två på natten slockna hon... trots att vi turades om att ligga bredvid henne så hon skulle somna.... när hon somnat vakna Wilma o ville äta (då har Wilma sovit mellan 20-0230), gjorde ersättning vilket hon vägrade först.. bara sökte efter min tutte... men sen insåg hon att hon får inget, då sluta hon skrika o låg bara o titta.... efter 15 min försökte jag ge henne flaskan igen, o då svepte hon hela flaskan, o somna direkt efter det. :D
Men då var det inte slut på friden, ca en kvart efter så vakna Emilia titt som tätt o skrek.... så höll Emilia på mellan 03 och 0530 på morgon...då äntligen kunde jag pumpa ur mjölken ur mina överfulla bröst..de gjorde ont som satan. :)
O kl.06 fick jag lägga huvudet på kudden o somna på 2 röda...

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0