Sista dan... var det meningen...

Vi skulle åkt hem med viking-båten som gick halv sju på kvällen, på söndagen.
Men eftersom Roger hade en semesterdag på måndagen så valde vi o stanna en dag till.
Var ju sånt kanon-väder o helt underbart o få vara där ute i stugan vid vattnet. Njöööööööt!!

Caroline, Olof o barnen åkte däremot hem eftersom de skulle jobba dan därpå.

Mera rodd me båten...

En glad Wilma som precis vaknat i sin vagn :)

..gungande...

..hängmatte-häng...

....dås i solen.. vem e det som ligger där under.. e det Hanna eller Linda???

..o så bastubadande o plask i sjön.

På kvällen blev jag o mamma kvar i stugan själva med barnen, medans pappa, Roger o Linda o hanna drog ut till havet för o fiska o meta... fusk! Jag vill också ut o fiska ju!!! snyft! :(
Men kunde inte lämna mamma ensam med 4 barn...

Och icke att förglömma..haha..jag blev biten av rödgula-orangea myror...första 2 betten fick jag på midsommarafton på samma fot... o den andra fick jag på söndagen mitt på arslet.... satan vad deras bett gör ont... jag klagar inte på getingstick, myggbet, broms-bett...men satan vad myrbett svider.. o det bränner bara mer o mer o mer ju.... grrrrr :)

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Inte kan du väl tro att det är jag som ligger där under handduken??? Jag som är solgalning nummer ett!!! Ingen eller inget får skugga mig när det är soligt ute. =)

2010-07-02 @ 23:43:31

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0